Hi..Assalamualaikum..Selamat datang dan selamat membaca blog saya.. (n_n)v

Thursday 20 March 2014

Promosi March 2014






Hi Assalamualaikum semua... (n-n)v

Rasanya da dekat sebulan lebih tak update blog ni. Sebelum tu, minta maaf sesangat pada diri sendiri dan pembaca semua. Sebab macam-macam perkara yang dilalui dalam tempoh tersebut. Al maklumlah da dekat nak due bersalin. InsyaAllah awal bulan 4 ni, tapi ni pun taktau jugak, menunggu masa je ni.. Mood nak menaip dan update kat blog ni merosot sedikit. Tapi terima kasih yang mengikuti di Facebook Page saya di "House of Health". FB page saya tu sentiasa up to date. Tapi walau macam mana pun, Shaklee tetap di hatiku.. hehehe.. :)

Kebetulan promosi bulan ni tersangatlah ke de ba booommm... ESP.. Ohh.. ESP..



Teruja sesangat. Sebab promosi bulan March ni adalah ESP dimana setiap pembelian 6 balang ESP, dapat percuma 1 balang yang beratnya 850g. Kalau jenis yang suka minum dicampurkan dengan milo or vico sebagai contoh, boleh tahan sebulan lebih tau.. Saya yang mengandung ni pun ambil ESP setiap hari dan insyaAllah akan teruskan hinggalah lepas bersalin dan menyusukan baby kelak. Senang cite sampai bila-bila.. hehe.. :p

Apakah kelebihan ESP? 

Memang tak dapat disangkal memang tengah hot dipasaran sekarang terutama bagi golongan;
- Ibu mengandung.
- Ibu dalam pantang.
- Ibu yang menyusukan bayi.
- Para wanita dan lelaki yang mengutamakan kecantikan nak kulit gebus debus.. :p
- Kuruskan badan.
- Untuk pesakit kencing manis.
- Masalah penghadaman.

Maklumat lanjut atau kaedah pemakanan dan rundingan, boleh hubungi saya dengan;
1. Meninggalkan mesej di blog saya.
2. Call/SMS/ WhatsApp di 012-5093495.
3. Facebook page : House of Health.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...