Hi..Assalamualaikum..Selamat datang dan selamat membaca blog saya.. (n_n)v

Friday 3 January 2014

Selamat Tahun Baru 2014 (n_n)v



Assalamualaikum w.b.t

Hi.. Apa khabar semua? 

Rasanya tidak terlambat lagi saya ucapkan Selamat Tahun Baru di tahun 2014.

Soalan yang selalu ditanya apabila masuk tahun baru, "Adakah impian kita tercapai dan terlaksana pada tahun lepas?"

Sama ada tercapai atau tidak, kita merancang tapi Allah Maha Mengetahui apa yang dirancangkan atas apa yang kita usahakan.

Moga dengan masuk tahun baru, dengan azam baru, suasana baru dan perancangan baru dengan harapan Allah permudahkan segala perjalanan hidup kita. Saya mendoakan agar kita semua diberikan kesihatan tubuh badan agar dapat beramal ibadah, dilapangkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. InsyaAllah..

InsyaAllah, saya berharap dapat menjalankan perkongsian info ini bersama-sama anda dengan memperkenalkan produk Shaklee di tahun baru ini langkah demi langkah menuju tangga kejayaan. Hasil tuaian telah menjadi dengan apa usaha yang dibaja dengan titik peluh kita. Jadi, saya juga berharap agar dapat berkongsi dengan rakan-rakan alam maya diluar sana.

Jutaan terima kasih bagi yang menyokong blog saya dan juga facebook page saya selama ini. (n_n)v

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...